Digi | RCS-RDS face anunţul momentului. Vizează toţi clienţii, ce se întâmplă cu facturile din septembrie

de: Cojocaru Cristian
21 08. 2022

Digi RCS&RDS a venit cu anunțul potrivit căreia sunt gata de lansare pentru o nouă campanie. Află cum te poate afecta noua schimbare a companiei.

Compania Digi este se poate lăuda cu un număr impresionant de clienți, foarte mulți români preferând să încheie un contract cu firma în detrimentul celorlalte care oferă servicii de televiziune, internet și telefonie mobilă din România.

Tot mai mulți clienți aleg să semneze contracte de livrare a serviciilor datorită ofertelor pe care compania le lansează periodic, dar și a prețurilor mici raportate la calitatea serviciilor. Acum, Digi RCS&RDS se pregătește să lanseze o nouă campanie în încercarea de a atrage și mai mulți abonați ai serviciilor sale.

Recent, compania Digi RCS&RDS a făcut public un anunț, astfel că, odată cu începerea noului an școlar, Digi va pune la dispoziția clineților săi vechi, dar și celor noi, o nouă ofertă. Această campanie este denumită „Back to School” și se adresează celor care doresc portarea la serviciile disponibile în oferta Digi.

Anunțul Digi care te va determina să închei un contract cu ei

În cazul celor care doresc să dețină un abonament pentru o perioadă de doi ani, aceștia vor putea beneficia de o reducere de 50% la facturile din următoarele nouă luni, ceea ce reprezintă perioada cât durează cursurile școlare. Totodată, cei care vor opta pentru această ofertă, vor putea beneficia de un decont timp de patru luni.

Compania Digi anunța recent faptul că numărul clienților săi, atât în țară cât și peste hotare, este în continuă creștere. Ofertele puse la dispoziție de către companie poate fi o explicație în acest sens, având în vedere că la noi în țară, prețurile la abonamente încep de la 2 euro pe lună, putând ajunge la câteva zeci de euro lunar, în funcție de preferințele clienților.

Digi Mobil pune la dispoziția abonaților săi vechi sau noi și o gamă variată de telefoane mobile, la prețuri accesibile oricui, în funcție de performanță și buget. Tot mai mulți români aleg aceste servicii fără să stea pe gânduri, fiind cele mai optime pentru ei. De la o lună la alta, compania vine cu diferite oferte la abonamentele de voce, televiziune sau internet fix pentru mărirea portofoliului de clienți.